blogghelene.blogg.se

Flygresa hem

Publicerad 2013-10-09 08:05:42 i Allmänt,

Sitter nu på flygplatsen i Amsterdam, jättetrött !!!
Efter fjorton timmar på resande fot, vill man inte sitta på en flygplats o vänta på sista anslutningen till Sverige i mer än 3 timmar.  Man skall ju inte klaga när man själv valt att ge sig ut på resa, men orken tryter ibland.
Det hade suttit fint med ett bad och några timmars sömn i horisontalläge nu.
 
Jag väntar nu på att komma in i andra andningen, så jag orkar ta flygbussen till jobbet, för att göra lite nytta där idag.
Heléne
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-14 21:52:45

Vilken tur att jag fick läsa om din resa och dina upplevelser när du väl kommit hem, annars hade jag varit mycket orolig speciellt ang. de farliga vägarna.
Själv är jag nyss hemkommen efter en resa till Portugal och
visst förundras man över människors sätt och uppfinningsrikedom att klara sig i olika miljöer. Nog behöver de boende i Kongo extra mycket uppmärksamhet och stöd.Men framför allt på rätt sätt och så verkar ju också vara fallet, så som du beskriver det. Tack för din rapport! Vi behöver alla få höra av människor på plats hur andra har det och tillsammans på bästa sätt kunna hjälpa och stötta!

Postat av: Gussie

Publicerad 2013-10-14 23:19:00

Förlåt, det var inte meningen att vara anonym. Det gick för fort när jag skickade iväg " Vilken tur.... "

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela